Flying fish continue jumping onto NEVEREST at night, probably attracted by the light on top of the boat. Most are smaller than 20 cm, but when this slightly bigger guy jumped next to our cooking pot, we decided to make fish soup. One of the rowers could not force himself to try it, while the other thought it was the best fish soup he had ever made as well as his first!

By the way, all sorts of fish keep jumping out of the water around us - nor only those with wings. So far, we found three squids on our boat in the morning - those probably did not jump, but were thrown onboard by waves :-)

Летящи риби продължават да скачат в NEVEREST през нощта, вероятно привлечени от светлината върху лодката. Повечето са по-малки от 20 см, но след като малко по-голям екземпляр скочи до тенджерата ни за готвене, решихме да направим рибена чорба. Един от гребците не кандиса да я опита, а другият отчете, че е най-добрата рибена чорба, която някога е правил, така както и първата.

Между другото, всякакви риби продължават да скачат от водата при нас - и не само тези, които имат криле. Дори намерихме три каламари на лодката - тези вероятно не са скочили, а са били хвърлени на борда от вълни :-)